L enseignement dans la classe de FLE fondé sur les idées du cognitivisme – Bc. Terezie Ručková
Bc. Terezie Ručková
Bachelor's thesis
L enseignement dans la classe de FLE fondé sur les idées du cognitivisme
Using a cognitive theory-based approach in the education of FLE classes
Abstract:
This work aims to introduce the contribution of cognitive psychology to the education, specifically to the teaching of French language as a foreign language. It focuses mainly on teacher´s methods and is intended to serve as a guide for all current and future French language teachers to improve their teaching. It provides a detailed description of how to present new knowledge to students so that they …viacAbstract:
Tato práce si klade za cíl představit a přiblížit přínos kognitivní psychologie pro výuku, konkrétně pro výuku francouzského jazyka jako cizího jazyka. Zaměřuje se především na postupy učitele a má sloužit všem budoucím i nynějším učitelům francouzského jazyka ke zkvalitnění jejich výuky. Přináší detailní popis, jak prezentovat nové znalosti žákům, aby je mohli nabýt efektivnějším způsobem, a tímto …viacKľúčové slová
pedagogika učení kognitivní psychologie výuka francouzského jazyka deklarativní znalosti procedurální znalosti kontextuální znalosti metakognice motivace teaching learning cognitive psychology education of French language declarative knowledge procedural knowledge conditional knowledge metacognition motivation
Jazyk práce: French
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zws6z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2022
- Vedúci: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Suquet, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / French Language for Education
Práce na příbuzné téma
-
Výuka francouzského existencialismu na středních školách
Lucie Marcinová -
Výuka francouzského jazyka na francouzsko- českých bilingvních sekcích v České republice
Tereza TŮMOVÁ -
Metody výuky francouzského jazyka prostřednictvím dramatické výchovy
Zuzana Gamboová -
Effective knowledge sharing among projects
Tom-Jakob Röker -
Teaching-Learning English in the Context of Homeschooling
Nikola Šírová -
Extramural English Exposure: Implications for Teaching and Learning EFL in Czech Upper Secondary Education
Barbora Vieweghová