Marketingový mix vybraného bankového produktu – Bc. Gabriela Očenášová
Bc. Gabriela Očenášová
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Marketing mix of selected banking product
Abstract:
OČENÁŠOVÁ, Gabriela: Marketing mix of selected banking product. [Bachelor´s work]. Institute of Banking College Prague, Foreign University Banská Bystrica, The Department of Banking and Insurance, 2011. Advisor: Eva Poliačiková, Ing., PhD. The aim of our work is marketing analysis of used marketing mix tools for chosen bank product in chosen financial institution.In the theoretical part, we have approached …víceAbstract:
OČENÁŠOVÁ, Gabriela: Marketingový mix vybraného bankového produktu. [BAKALÁRSKA PRÁCA]. Bankovní institut, Vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra bankovníctva a poisťovníctva. 2011 Vedúci práce: Eva Poliačiková, Ing., PhD. Cieľom našej práce je marketingová analýza vyuţívaných nástrojov marketingového mixu pre vybraný bankový produkt vo vybranej finančnej inštitúcii. V …víceKlíčová slova
marketingový mix služby banka bankový produkt marketing mix services bank banking product
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lltb6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
- Oponent: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Monika Hatinová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix vybraného produktu finančnej inštitúcie
Marianna Račková -
Špecifiká tvorby marketingového mixu
Janka Gombarčeková -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
The development of a banking product suitable for innovative startups
Petr Hanuška -
Produkt internetové bankovnictví u vybrané české banky
Lucia Zamkovská -
Produkt internetové bankovnictví u vybraných bank
Petra Chomátová