Methods and Approaches Used in Teaching English Language – Bc. Jana Michalská
Bc. Jana Michalská
Diplomová práce
Methods and Approaches Used in Teaching English Language
Methods and Approaches Used in Teaching English Language
Anotace:
Tato diplomová práce popisuje metody a přístupy, které se používají při výuce anglického jazyka. V první části práce jsou tyto metody a přístupy charakterizovány, druhá část práce prezentuje výsledky výzkumu týkajícího se vhodnosti metod a přístupů používaných na vybrané škole.Abstract:
This diploma thesis deals with methods and approaches that are used in English language teaching. The first part of the thesis characterizes methods and approaches used in TESOL. The second part of the thesis presents results of research, which describes the suitability of methods and approaches used at the selected school.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qtbeb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. Hana Smíšková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
A Comparative Analysis of English Language Teaching in Czech and Norwegian Schools
Barbora Mikešová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová