Jaroslav Šlais

Diplomová práce

Marketing chlapeckých pěveckých sborů, Marketingová činnost chlapeckých sborů České republiky ve srovnání s podobnými tělesy středoevropského kulturního prostoru

Marketing of the boys´ choirs. Marketing activities of boys choirs in the Czech Republic compared with similar choirs of the Central European coltural space
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl zmapovat současnou situaci českých chlapeckých pěveckých sborů v oblasti marketingu a srovnat ji s chlapeckými sbory ze střední Evropy. Mezi srovnávané sbory patří Boni pueri (Hradec Králové), Bonifantes (Pardubice), Pueri gaudentes (Praha), Bratislavský chlapčenský zbor (Bratislava, Slovensko), Wiener Sängerknaben (Vídeň, Rakousko) a Thomanerchor Leipzig (Lipsko, Německo …více
Abstract:
This Master's thesis proposes to map the current situation of Czech boys' choirs in the marketing sphere and to compare it with boys' choirs from Central Europe. The parts of the comparing are the choirs Boni pueri (Hradec Králové) Bonifantes (Pardubice), Pueri gaudentes (Prague), Bratislavský chlapčenský zbor (Bratislava, Slovakia), Wiener Sängerknaben (Vienna, Austria) and Thomanerchor Leipzig (Leipzig …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Markéta Koptová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24843