Marketing chlapeckých pěveckých sborů, Marketingová činnost chlapeckých sborů České republiky ve srovnání s podobnými tělesy středoevropského kulturního prostoru – Jaroslav Šlais
Jaroslav Šlais
Diplomová práce
Marketing chlapeckých pěveckých sborů, Marketingová činnost chlapeckých sborů České republiky ve srovnání s podobnými tělesy středoevropského kulturního prostoru
Marketing of the boys´ choirs. Marketing activities of boys choirs in the Czech Republic compared with similar choirs of the Central European coltural space
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl zmapovat současnou situaci českých chlapeckých pěveckých sborů v oblasti marketingu a srovnat ji s chlapeckými sbory ze střední Evropy. Mezi srovnávané sbory patří Boni pueri (Hradec Králové), Bonifantes (Pardubice), Pueri gaudentes (Praha), Bratislavský chlapčenský zbor (Bratislava, Slovensko), Wiener Sängerknaben (Vídeň, Rakousko) a Thomanerchor Leipzig (Lipsko, Německo …víceAbstract:
This Master's thesis proposes to map the current situation of Czech boys' choirs in the marketing sphere and to compare it with boys' choirs from Central Europe. The parts of the comparing are the choirs Boni pueri (Hradec Králové) Bonifantes (Pardubice), Pueri gaudentes (Prague), Bratislavský chlapčenský zbor (Bratislava, Slovakia), Wiener Sängerknaben (Vienna, Austria) and Thomanerchor Leipzig (Leipzig …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24843
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Markéta Koptová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠLAIS, Jaroslav. \textit{Marketing chlapeckých pěveckých sborů, Marketingová činnost chlapeckých sborů České republiky ve srovnání s~podobnými tělesy středoevropského kulturního prostoru}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/88dxw2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24843
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s. r. o.
Ivana IVANUŠIĆOVÁ -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing školy, srovnání po 6 letech, nové trendy
Jaroslav Kresánek -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Přímý marketing jako komunikační technika
Viktoriya Zabelina -
Srovnání šíření dezinformací mezi generacemi X a Z se zaměřením na sociální marketing
Michaela Streckerová