Analýza cen piva konkurentů Pivovaru Janáček ve vybraných zařízeních – Ing. Zdeněk LIŠKA
Ing. Zdeněk LIŠKA
Bakalářská práce
Analýza cen piva konkurentů Pivovaru Janáček ve vybraných zařízeních
The price of beer analysis at Janáček brewery competitor's in selected devices
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou cen lahvového piva ve vybraných řetězcích. Téma je zpracováváno v kontextu se zvyšováním konkurenceschopnosti malých a středních pivovarů. Tomuto má práce pomoci analýzou cen lahvového piva konkurentů Pivovaru Janáček, a.s.. Práce shrnuje teoretické poznatky o cenových strategiích, metodách cenové tvorby a možných reakcí na cenové změny. Druhá část bakalářské …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focussed on bottled beer prices issue in specific chain stores. The issue is elaborated in context of increasing competitive ability of small and middle size breweries. My bachelor thesis should contribute to this goal by analysis of bottled beer pri-ces of competitors Pivovar Janacek, a.s. Thesis summarizes theoretical knowledge about price strategies, methods of price creation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
6487
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIŠKA, Zdeněk. Analýza cen piva konkurentů Pivovaru Janáček ve vybraných zařízeních. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Marketingová strategie firmy Leo Express Global a. s. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
František Příplata -
Využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu ve společnosti Neria a.s.
Jaroslav Konečný