Bc. Radka Křídlová

Bakalářská práce

Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele

Individualised formative assessment of primary school pupils from a teacher's perspective
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá individualizovaným formativním hodnocením pohledem učitele. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem a pomocí jakých metod učitelé 1. stupně ZŠ provádí individualizované formativní hodnocení svých žáků ve výuce. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a empirickou. Teoretická část se věnuje školnímu hodnocení, jeho definici, funkci a typům hodnocení. Dále se věnuje formativnímu …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with individualized formative assessment from the teacher's perspective. The aim of the thesis is to find out how and with which techniques primary school teachers use individualized formative assessment of their pupils in the teaching process. The thesis is divided into two parts – theory and empirics. The theoretical part is devoted to school assessment, its definition, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jakub Vlček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta