Bc. Radka Křídlová

Bachelor's thesis

Individualizované formativní hodnocení žáků 1. stupně základní školy pohledem učitele

Individualised formative assessment of primary school pupils from a teacher's perspective
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá individualizovaným formativním hodnocením pohledem učitele. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem a pomocí jakých metod učitelé 1. stupně ZŠ provádí individualizované formativní hodnocení svých žáků ve výuce. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a empirickou. Teoretická část se věnuje školnímu hodnocení, jeho definici, funkci a typům hodnocení. Dále se věnuje formativnímu …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with individualized formative assessment from the teacher's perspective. The aim of the thesis is to find out how and with which techniques primary school teachers use individualized formative assessment of their pupils in the teaching process. The thesis is divided into two parts – theory and empirics. The theoretical part is devoted to school assessment, its definition, …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 1. 2024
  • Supervisor: Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jakub Vlček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta