Use of English in ESL Teaching at Secondary School – Mgr. Eliška Wiglasz
Mgr. Eliška Wiglasz
Bakalářská práce
Use of English in ESL Teaching at Secondary School
Use of English in ESL Teaching at Secondary School
Anotace:
Tato práce se zabývá systémem Use of English, což je slovní zásoba a gramatika. Cílem práce je prozkoumat, jak studenti vnímají různé typy výkladu gramatiky, jakým způsobem se gramatice a slovní zásobě věnují mimo výuku. Studenti jsou také dotazováni, co jim vyhovuje a kde by naopak uvítali změnu. V práci je analyzován pohled studentů na prezentaci gramatiky, slovní zásoby a témat v učebnicích používaných …víceAbstract:
This thesis deals with the Use of English, which is a system composed of grammar and vocabulary. The aim of this work is to study how learners perceive different methods of grammar explanation; how they deal with grammar and vocabulary outside of school; and the way they learn. Learners are also given questions about their level of satisfaction in classes; their ideas on how to change the classes; …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vclpp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Marie Machničová
- Oponent: Mgr. Lenka Jašková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina pro školskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Vocabulary Learning Strategies of Adult Students of English
Andrea Šimečková -
L1 Interference in the Lexis of Czech Learners of English
Halina Plíhalová -
Vymezení lexikálních jednotek odborné slovní zásoby k praktické závěrečné zkoušce z angličtiny v oboru Kuchař - čísník na SŠ a VOŠ cestovního ruchu v Českých Budějovicích/The definition of lexical units of specialized vocabulary for the purposes of the practical final examination in English language of the Cook-waiter branch of study at the School of tourism in České Budějovice.
Šárka ZAHRADNÍČKOVÁ -
Analysis of Online Teaching and Learning
Kateřina Gallusová -
Lesson Plans for Online Teaching and Learning
Denisa Hurtíková -
Teaching-Learning English in the Context of Homeschooling
Nikola Šírová -
Designing Language Learning and Teaching for Collaborative Immersive Virtual Reality
Natálie Káčová -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka