Odhad vývoje trhu práce Jihočeského kraje v době boje proti COVID-19 – Bc. Tereza Komorousová
Bc. Tereza Komorousová
Diplomová práce
Odhad vývoje trhu práce Jihočeského kraje v době boje proti COVID-19
Anotace:
Cílem práce je odhadnout budoucí vývoj na trhu práce v Jihočeském kraji do roku 2025, porovnat vývoj nezaměstnanosti před a po zavedení prvních opatřeních proti COVID-19 a vliv vývoje na kvalitu života obyvatel a MSP podniky. K predikci vývoje nezaměstnanosti do roku 2025 byla použita na časovou řadu Holtova-Wintersova metoda. Aplikace metody se uskutečnila v programu STATGRAPHICS, pomocí kterého se …víceAbstract:
The aim of this work is to estimate the future development of the labor market in the South Bohemian Region until 2025, to compare the development of unemployment before and after the introduction of the first measures against COVID-19 and the impact of development on the quality of life of residents and small and medium businesses. The Holt-Winters method was used for the time series to predict the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zatx4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ing. Tomáš Krulický, MBA
- Oponent: Ing. Jitka Brodská, Ing. Jakub Horák, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMOROUSOVÁ, Tereza. \textit{Odhad vývoje trhu práce Jihočeského kraje v době boje proti COVID-19}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/89f1oi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík