Karolína Cvičková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a. s.

Marketing Communication Analysis of mmcité, a. s.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace společnosti mmcité a.s., která navrhuje a produkuje městský mobiliář od roku 1994. Cílem teoretické části ba-kalářské práce bylo zpracovat teoretické podklady pojednávající o marketingové komuni-kace a také stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem prak-tické části byla analýza současného stavu marketingové …more
Abstract:
The bachelor´s thesis focuses on the marketing communication analysis of mmcité, a. s., which designs and produces urban furniture since 1994. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was processing the theoretical backround for the practical part. The purpose of the practical part was the analysis of the current state of the marketing commu-nication of mmcité and also the evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Cvičková, Karolína. Analýza marketingové komunikace společnosti mmcité, a. s.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe