Projekt rozvoje Zlínského kraje s důrazem na cestovní ruch – Ing. Tomáš PEREMSKÝ
Ing. Tomáš PEREMSKÝ
Diplomová práce
Projekt rozvoje Zlínského kraje s důrazem na cestovní ruch
Project of development in Zlín region with stress on tourist trade
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zpracovat projekt, který by napomohl k rozvoji Zlínského kraje v oblasti cestovního ruchu. V teoretické části je charakterizován regionální rozvoj, cestovní ruch a marketingový mix cestovního ruchu. V analytické části je podrobně popsán Zlínský kraj z pohledu struktury jeho návštěvníků, jeho pamětihodnosti. Současná situace daného území je zhodnocena ve SWOT analýze. V …víceAbstract:
Objective of diploma work is to process the project, witch would develop tourism in Zlin county. In the theoretical part is defined region development, turist trade and marketing mix of tourism. In the analytical part is closely describet Zlin county from the tourist visitor view and sights. The present situation of this territory is assessed in SWOT analyse. In the project part is project a region …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8312
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEREMSKÝ, Tomáš. Projekt rozvoje Zlínského kraje s důrazem na cestovní ruch. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2038
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová