Projekt rozvoje Zlínského kraje s důrazem na cestovní ruch – Ing. Tomáš PEREMSKÝ
Ing. Tomáš PEREMSKÝ
Master's thesis
Projekt rozvoje Zlínského kraje s důrazem na cestovní ruch
Project of development in Zlín region with stress on tourist trade
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zpracovat projekt, který by napomohl k rozvoji Zlínského kraje v oblasti cestovního ruchu. V teoretické části je charakterizován regionální rozvoj, cestovní ruch a marketingový mix cestovního ruchu. V analytické části je podrobně popsán Zlínský kraj z pohledu struktury jeho návštěvníků, jeho pamětihodnosti. Současná situace daného území je zhodnocena ve SWOT analýze. V …moreAbstract:
Objective of diploma work is to process the project, witch would develop tourism in Zlin county. In the theoretical part is defined region development, turist trade and marketing mix of tourism. In the analytical part is closely describet Zlin county from the tourist visitor view and sights. The present situation of this territory is assessed in SWOT analyse. In the project part is project a region …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
8312
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PEREMSKÝ, Tomáš. \textit{Projekt rozvoje Zlínského kraje s důrazem na cestovní ruch}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/89iwsr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PEREMSKÝ, Tomáš. Projekt rozvoje Zlínského kraje s důrazem na cestovní ruch. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 04. 2038
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová