Komunikační strategie leteckých společností – Barbara Oberreiterová
Barbara Oberreiterová
Bakalářská práce
Komunikační strategie leteckých společností
Communication strategy of airplane strategy
Anotace:
Bakalářská práce se převážně zaměřuje na společnost Singapore airlines. Jejím cílem bylo zhodnotit a představit firmu a zaměřit se na její komunikaci s okolím a klienty. Mezi důležité body patří i důvody, proč jsou lidé k firmě loajální a to je taktéž v práci vysvětleno.Abstract:
communication, strategy, Singapore airlines
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2008
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Zdeněk Jelínek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7453
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace nizozemské společnosti pro český trh
Jiří Vihnálik -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace v souvislosti s uvedením modelu Škoda Scala na český trh
Johana Del Maschiová -
Vstup na český trh a marketingová komunikace franchisingové společnosti Bubbleology
Lenka Šuhájková -
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti při expanzi na zahraniční trh
David Ečer -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Návrh marketingové komunikace pro uvedení Free to play mobilní hry na český trh
Jan Landsfeld