Romská menšina v českém vzdělávacím systému na příkladu základních škol – Cornélie GLABAZŇOVÁ
Cornélie GLABAZŇOVÁ
Bakalářská práce
Romská menšina v českém vzdělávacím systému na příkladu základních škol
The Roma minority in the Czech education system as an example of primary schools
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit úspěšnost vzdělanosti Romů na příkladě základních škol. V práci se zabývám začleněním romských žáků mezi majoritní společnost. Zabývala jsem se teoretickou a praktickou částí, výsledky vyplývají z dotazníků a zúčastněním se pozorování žáků ve třídě.Abstract:
The objective of my bachelor thesis is to find out the success rate of education of Romani people on the example of primary schools. My thesis deals with the integration of Romani pupils into the majority society. I elaborated theoretical and practical parts; the results come out of questionnaires and observations of pupils in the class.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2014
Zveřejnit od: 12. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. phil. Nicole Horáková - Hirschlerová, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GLABAZŇOVÁ, Cornélie. Romská menšina v českém vzdělávacím systému na příkladu základních škol. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost přijímání psychologických miskoncepcí se stylem myšlení a vnímanou odborností oboru psychologie
Barbora Chmelová -
Mentalita dětí z vietnamského etnika na 1. stupni ZŠ z hlediska interkulturní psychologie
Jana BARTOŠOVÁ -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Výchova a vzdělávání Romů na Novojičínsku v období socialismu
Petr Šlesinger -
Specifika ve vzdělávání Romů na základní škole
Marek Herel -
Romové: teorie a praxe
Viera Halčinová -
Dramatická výchova a její postavení v systému vzdělávání - Antické Řecko a Řím - návrh metodického listu pro základní a gymnaziální vzdělávání
Markéta Capizzi -
Vzdělávání a začleňování Romů do mateřských a základních škol ve Zlínském kraji
Dominika Vávrová