Preference spotřebitele při nákupu na farmářských trzích – Michaela Benešová
Michaela Benešová
Master's thesis
Preference spotřebitele při nákupu na farmářských trzích
Consumer preferences when shopping at farmers' markets
Abstract:
Diplomová práce charakterizuje farmářské trhy a jejich vývoj, dozorové orgány, které souvisí s farmářskými trhy, kodex farmářských trhů a základní značky kvality. Hlavním cílem práce je identifikace preferencí a nákupního chování spotřebitelů, kteří nakupují potraviny na farmářských trzích a následná formulace doporučení pro prodejce a producenty původního českého potravinářského zboží, kteří realizují …moreAbstract:
The master´s thesis characterizes farmers´ markets and their development, supervisory authorities which are linked with the farmers´ markets, the codex of farmers´ markets and the basic signs of quality. The main aim of the thesis is to identify the preferences and the buying behaviour of consumers who buy food on farmers´ markets and consecutive formulation of recommendation for sellers and producers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENEŠOVÁ, Michaela. \textit{Preference spotřebitele při nákupu na farmářských trzích}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2016. Available from: https://theses.cz/id/89paab/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Zhodnocení marketingové komunikace farmářských trhů
Kateřina Turková -
Hodnocení farmářských trhů v Ústeckém kraji a jejich potenciální přínos pro rozvoj kraje
Dana ALANSARI -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar -
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Vítězslav Joura -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights