Marketingová komunikace - product placement – Filip Šlampa
Filip Šlampa
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace - product placement
Marketing communication – product placement
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nástroje marketingové komunikace product placementem, který se v posledním desetiletí těší významné oblibě u zadavatelů reklamy. Hlavním cílem práce je zhodnocení účinnosti product placementu v českém prostředí a jeho vlivu na zákaznické chování. K dílčím cílům patří zpracování teoretických východisek marketingového nástroje product placement, jeho definice …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing communication tool product placement, which in the last decade has enjoyed significant popularity among advertisers. The main objective of the thesis is to evaluate the effectiveness of product placement in the Czech environment and its impact on customer behaviour. The sub-objectives include the elaboration of theoretical background of the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory
Juraj Pilát -
Zkoumání a vyhodnocování účinnosti product placement ve vybraném filmu
David Barthell -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Efektivita product placementu, jakožto marketingového nástroje, v českém filmu
Matyáš Bulín -
Efektivnost product placementu v procesu rebrandingu
Barbora Kailová -
Studie (účinnosti) product placementu v online hrách s využitím eye trackingu
Alice Paštiková -
Účinnosť využitia product placementu v médiách
Miriam Klučincová
Názov
Vložil
Vložené
Práva