Specifika individuální integrace dítěte s Downovým syndromem do mateřské školy – Mgr. Petra Ševčíková
Mgr. Petra Ševčíková
Bakalářská práce
Specifika individuální integrace dítěte s Downovým syndromem do mateřské školy
The specifics of the individual integration of children with Down syndrome in kindergarten.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje individuální integraci dívky s Downovým syndromem v běžné mateřské škole. Cílem práce je ověřit přínos integrace z pohledu zúčastněných osob a zhodnotit vliv integračního procesu na vývoj dítěte. První kapitola teoretické části charakterizuje Downův syndrom, jeho formy a etiologii, prenatální diagnostiku. Zabývá se dále vývojem dítěte s Downovým syndromem a možnostmi edukace …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on individual integration of a girl with Down syndrom in the mainstream kindergarten. The aim of the thesis is to verify the benefits of integration from the perspective of involved people and to highlight the impact of integration on the child´s development. The first chapter of the theoretical part deals with Down syndrom, the forms, etiology and the prenatal diagnostic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wp7ls/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Řád salesiánů a Dona Boska a výchova dětí
Petra HABEROVÁ -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Use of music in English language lessons with pupils diagnosed with ADHD and Dyslexia
Magdaléna Holbová -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Včasnost zahájení a realizace logopedické intervence z pohledu rodičů dětí a žáků mateřských a základních škol
Lucie FAGULCOVÁ -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Rodina s dítětem s Downovým syndromem
Dagmar POVOLNÁ -
Perspektivy předškolního vzdělávání dětí s Downovým syndromem: případová studie dětí s Downovým syndromem navštěvující mateřskou školu
Květa ZRŮSTOVÁ VYSKOČILOVÁ