Bc. Kristýna Majkrzáková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace květinářství Květiny a dekorace - Jolana Musilová

Marketing communication of flower shop Květiny a dekorace - Jolana Musilová
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané firmy a přináší návrhy na její zlepšení. První část se zaměřuje na teoretická východiska marketingové komunikace a marketingového mixu, s důrazem na marketingový komunikační mix. Druhá část popisuje charakteristiku zkoumané společnosti. V praktické části jsou prezentovány výsledky provedeného dotazníkového šetření a analýza primárních a sekundárních …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the marketing communication of a selected company and provides suggestions for its improvement. The first part concentrates on the theoretical foundations of marketing communication and the marketing mix, with an emphasis on the marketing communication mix. The second part describes the characteristics of the researched company. In the practical section, the results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rplgs/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Citora

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné