Ing. Klára Vávrová
Bachelor's thesis
Analýza zavádění nového produktu na trh
Analysis of the Introducing of New Product on the Market
Abstract:
Abstrakt Ve své práci na téma Analýza zavádění nového produktu na trh se věnuji problematice zavádění na trh z marketingového hlediska. K tomuto jsem si vybrala průtokový cytometr Apogee A50-Micro, který má ve svém portfoliu firma BIO-PORT Europe s.r.o. Cíl práce je zaměřen na analýzu dosavadních marketingových a prodejních aktivit firmy, včetně praktických příkladů. V závěru se snažím se o komplexní …moreAbstract:
Abstract In my thesis Analysis of a new product market launch I am dealing with the marketing point of view of launching on the market. For my analysis I have chosen the flow cytometer Apogee A50-Micro from BIO-PORT Europe s. r. o. portfolio. The aim of my thesis is to analyse current marketing and sales activities of the company and it includes practical examples. In the conclusion I am trying to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bn2kr/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko