Souměrnost rovinných útvarů na 1. stupni ZŠ – Mgr. Kateřina Psotová
Mgr. Kateřina Psotová
Diplomová práce
Souměrnost rovinných útvarů na 1. stupni ZŠ
Symmetry of Planar Shapes at Primary School
Anotace:
Diplomová práce „Souměrnost rovinných útvarů na 1. stupni ZŠ“ pojednávající o symetriích se skládá ze dvou částí. Teoretická část vymezuje pojmy nutné k pochopení shodných zobrazení v rovině (identita, translace, rotace, středová a osová souměrnost, posunutá souměrnost) a prostoru, dále také zakotvení tohoto učiva v Rámcovém vzdělávacím programu. Praktická část je věnována návrhu projektu týkajícího …víceAbstract:
Diploma thesis „Symmetry of Planar Shapes at Primary School“ dealing with symmetries consists of two parts. The theoretical part describes the concepts necessary for understanding identical projection in plain (identity, rotation, symmetries, etc.) and space, and also its embodiment in Framework Education Programme for Basic Education. The Practical part is devoted to a suggestion of a project dealing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gtrzi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools
Květoslava POKORNÁ -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová -
CLIL, EMI, and ESP in Bilingual Education: A Case Study from a Czech Primary School
Nicole McEvoy -
Urban environmental education in primary school: Comparative case study in Prague and Hanoi
Phuong Thanh Dang -
Application of Knowledge Potential of Seniors in the Process of Education of Primary School Students in the Intergenerational Context
Martin BRANDSTÄTTER -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková