Marketingová a komunikační strategie časopisu VOGUE Česká republika a Slovensko – Filip Skrott
Filip Skrott
Diplomová práce
Marketingová a komunikační strategie časopisu VOGUE Česká republika a Slovensko
Marketing and communication strategy of VOGUE magazine Czech republic and Slovakia
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá uvedením jednoho z nejikoničtějších časopisů o módě a životním stylu na český a slovenský trh. Časopis Vogue vycházel ve 23 zemích světa. V srpnu 2017 k nim přibyla 24. mutace pro Českou a Slovenskou republiku. Cílem této práce je analýza marketingové a komunikační strategie časopisu a na základě terénního výzkumu poskytnout doporučení do budoucna a navrhnout komunikační …víceAbstract:
This diploma thesis deals with launching one of the most iconic magazine about fashion and life style on the Czech and Slovakia field. Vogue magazine was based in 23 countries of the world. In August 2017 was added 24. version for Czech and Slovakia republic. The aim of this thesis is to analyse marketing and communication strategy of the magazine and provide recommendation for the future based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75262
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář