Leila Ataieva

Bachelor's thesis

Instagram jako nástroj marketingové komunikace

Instagram as a Marketing Tool
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing, konkrétně na on-line marketing a využití Instagramu v marketingové komunikaci. Práce je ukotvena teorií marketingu, zejména se jedná o pojmy marketing a marketingová komunikace a on-line marketing. Práce zahrnuje analýzu a vysvětlení specifik komunikace mezi obchodem a klientem na Instagramu s ohledem na příležitosti, které poskytuje internet. Podstatnou …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing, specifically on online marketing and the use of Instagram in marketing communications. The thesis is anchored by the theory of marketing, especially the concepts of marketing and marketing communication and online marketing. The work involves analyzing and explaining the specifics of communication between the store and the client on Instagram, taking into …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedúci: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication