Leila Ataieva
Bachelor's thesis
Instagram jako nástroj marketingové komunikace
Instagram as a Marketing Tool
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing, konkrétně na on-line marketing a využití Instagramu v marketingové komunikaci. Práce je ukotvena teorií marketingu, zejména se jedná o pojmy marketing a marketingová komunikace a on-line marketing. Práce zahrnuje analýzu a vysvětlení specifik komunikace mezi obchodem a klientem na Instagramu s ohledem na příležitosti, které poskytuje internet. Podstatnou …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing, specifically on online marketing and the use of Instagram in marketing communications. The thesis is anchored by the theory of marketing, especially the concepts of marketing and marketing communication and online marketing. The work involves analyzing and explaining the specifics of communication between the store and the client on Instagram, taking into …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dvlbq/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2022
- Supervisor: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová