Ing. Michal Hladký

Diplomová práce

Marketingový výzkum

Marketing research
Anotace:
Autor se v diplomové práci věnuje realizaci marketingového výzkumu pro společnost UNIFER alfa a.s. Cílem výzkumu je identifikace faktorů, které jsou pro studenty brněnských vysokých škol důležité při výběru práce během jejich studia, a také identifikace informačních zdrojů o práci. V teoretické části jsou uvedena základní východiska potřebná pro správnou realizaci marketingového výzkumu s důrazem na …více
Abstract:
Author of this thesis focuses on the implementation of marketing research for the company UNIFER alfa a.s. The aim of the research is to identify the factors that are important for university students in Brno in choosing work during their studies, as well as identification of their information sources about jobs positions. All fundamental points for the right implementation of marketing research with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta