Adaptační potíže začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání – Kristýna LOVECKÁ
Kristýna LOVECKÁ
Diplomová práce
Adaptační potíže začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání
The adaptation difficulties of starting out teachers in the environment of inclusive education
Anotace:
Diplomová práce "Adaptace začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání" se zaměřuje na problematiku začínajících učitelů a jejich problémy v prvních pěti letech učitelského působení. Cílem diplomové práce je zjistit, jaké adaptační potíže vykazují nastupující učitelé v prostředí inkluzivních základních škol a jaké strategie používají k jejich překonávání. Teoretická část diplomové práce …víceAbstract:
The diploma thesis "The adaptation difficulties of starting out teachers in the environment of inclusive education" focuses on the issue of the newly qualified teachers and the problems they face in their first five years of teaching. The aim of the diploma thesis is to find out what are the adaptation difficulties of newly qualified teachers in the environment of inclusive primary schools and what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Škoda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOVECKÁ, Kristýna. \textit{Adaptační potíže začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/8bvr1u/.
Jak správně citovat práci
LOVECKÁ, Kristýna. Adaptační potíže začínajících učitelů v prostředí inkluzivního vzdělávání. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
ZAČÍNAJÍCÍ UČITEL REALIZUJÍCÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY STŘEDNÍHO ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Vladislava POLIAKOVA -
Začínající učitel a ICT
Michal Rambousek -
Adaptace dítěte na cizí kulturu v prostředí mateřské školy v Plzeňském kraji
Vladislava Strádalová -
Inkluze očima pedaoggických pracovníků. Inkluze v praxi, její přínosy, rizika a možná zlepšení z pohledu pedagogických pracovníků
Veronika Bolechová -
Inkluze v granátech jako indikátory metasomatózy plášťových peridotitů z Nových Dvorů
Jiří Talacko -
Vzdělání dospělých jako cesta k sociální inkluzi v kontextu programu Sociální inkluze Ostrava 2011-2020
Mária Kavecká -
Multifázové pevné inkluze v granátickém pyroxenitu v saxothuringiku Českého masívu
Tomáš Hýbl -
Inkluze dětí s handicapem do mateřské školy
Nina Stankušová