Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Tomáš Stryczek
Bc. Tomáš Stryczek
Diplomová práce
Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Professional orientation of students with special needs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část zahrnuje základní popis jednotlivých typů postižení z hlediska etiologie a klasifikace, vymezení pojmu práce a profesní orientace, její diagnostiku a popis činitelů, kteří se na ní podílí. Dále shrnuje oblast poradenství a jeho legislativní vymezení v rámci školských poradenských pracovišť …víceAbstract:
This thesis deals with the professional orientation of pupils with special educational needs. The theoretical part includes a basic description of the different types of disabilities in terms of etiology, classification, definition of work and careers, its diagnosis and a description of the actors involved in it. Further advice and summarizes the legislative definition of the school counseling departments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qjf96/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Zdeněk Friedmann, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství technické a informační výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ