Analýza marketingové komunikace společnosti Botanická zahrada hlavního města Prahy – Jindřich Henzl
Jindřich Henzl
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společnosti Botanická zahrada hlavního města Prahy
The Analysis of marketing communication of Prague Botanical Garden
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je "Analýza marketingové komunikace společnosti Botanická zahrada hlavního města Prahy". Cílem této práce je analýza marketingové komunikace společnosti a na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, zda marketingová komunikace společnosti Botanická zahrada hlavního města Prahy návštěvníky oslovuje, zda je účinná a zda a jak by eventuálně měla být vylepšena. Na základě …víceAbstract:
The topic of my thesis is "The Analysis of marketing communication of Prague Botanical Garden." The aim of the bachelor thesis is the analysis of marketing communications of the company and based on the questionnaire determinate whether marketing communications of Prague Botanical Garden appeals to visitors, whether it is effective and whether and how it should possibly be improved. I will try to suggest …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60631
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Barbora Koláčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60631
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy
Věra Bartošová -
Marketingová komunikace Muzea hl. města Prahy se zaměřením na výstavu Praha hoří
Andrea Jandová -
Marketing a komunikace Galerie hlavního města Prahy. \\ Případová studie.
Johana Karkulová -
Analýza marketingového komunikačního mixu města Prahy z hlediska cestovního ruchu
Zuzana KYNCLOVÁ -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy
Mariia Trotsko -
Analýza profilu návštěvníků hl. m. Prahy s využitím online nástrojů
Petr Soukup -
Analýza marketingových aktivit hlavního města Prahy
Alžběta Řezníčková -
Marketingová komunikace hlavního města Praha cílená na zahraniční turisty
Lucie Císařová