Analýza marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář – Silvie Staňková
Silvie Staňková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář
Analysis of marketing strategy of Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat, kriticky zhodnotit a poté navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář. Práci lze rozdělit na teoretickou a praktickou část. Teoretická pasáž je věnována interpretaci základních marketingových pojmů, definování koncepce marketingu a jeho primárních účelů, seznámení s teorií marketingového mixu …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with the analysis, critical evaluation and recommendation for the improvement of marketing strategy of Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law. This work is divided into theoretical and practical part. The theoretical passage is devoted to interpretation of the basic marketing concept, definition of its primary purposes, theory of the marketing mix and the specifics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56127
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Jitka Kulhánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STAŇKOVÁ, Silvie. \textit{Analýza marketingové strategie společnosti Havel, Holásek \&{} Partners s.r.o., advokátní kancelář}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/8c7h1x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56127
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Řízení komunikační strategie advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners
Petra Voigtová -
Implementace CRM systému v advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners s.r.o.
Veronika Kadlečková -
Zaměstnanecké výhody v advokátní kanceláři
Eliška Kadlecová -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz
Jan Kubín -
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Jan Šulc -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova