Silvie Staňková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář

Analysis of marketing strategy of Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat, kriticky zhodnotit a poté navrhnout doporučení pro zlepšení marketingové strategie společnosti Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář. Práci lze rozdělit na teoretickou a praktickou část. Teoretická pasáž je věnována interpretaci základních marketingových pojmů, definování koncepce marketingu a jeho primárních účelů, seznámení s teorií marketingového mixu …more
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the analysis, critical evaluation and recommendation for the improvement of marketing strategy of Havel, Holásek & Partners s.r.o., attorneys-at-law. This work is divided into theoretical and practical part. The theoretical passage is devoted to interpretation of the basic marketing concept, definition of its primary purposes, theory of the marketing mix and the specifics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jitka Kulhánková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56127