Online marketing v bankovním sektoru – Bc. Martin Pitrman
Bc. Martin Pitrman
Master's thesis
Online marketing v bankovním sektoru
Online marketing in the banking sector
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá online marketingem v bankovním sektoru. V teoretické části je definováno několik základních pojmů spojených s online marketingem, segmentací, digitalizací a CRM jako celku z pohledu několika českých i zahraničních autorů. Analytická část práce se věnuje návrhu postupu pro BTL kampaň, která byla následně i realizována na klientském portfoliu jedné banky působící na českém trhu …viacAbstract:
The diploma thesis focus on online marketing in the banking sector. It is defined in the theoretical part a few basic terms associated with online marketing, segmentation, digitalization and CRM in general from the point of view of several Czech and foreign authors. The analytical part of the work focus on the draft of the procedure for a BTL campaign, which was subsequently also implemented on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
- Oponent: Darius Maraulas, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentation of esports audience and its marketing implications
Dominik Sagl -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Využití segmentace a internetového marketingu při komunikaci se stávajícími klienty firem
Štěpán Musil
Názov
Vložil
Vložené
Práva