Analýza procesu kupního rozhodování – Bc. David Novák
Bc. David Novák
Diplomová práce
Analýza procesu kupního rozhodování
A Psychological Analysis of Consumer Decision - Making
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rolí člověka jako spotřebitele, kterého na cestě za nákupem produktů či služeb ovlivňuje mnoho faktorů měnících jeho rozhodování. Teoretická část práce se zabývá vlivy, které působí na chování člověka, rozebírá jednotlivé etapy rozhodování spotřebitele a ukazuje změny nákupního chování současného českého spotřebitele. V praktické části je na základě informací získaných z realizovaného …víceAbstract:
This master’s thesis is concerned with the role of man as a consumer who is influenced by a multitude of factors witch change his decision-making abilities towards service and product purchases. The theoretical part of the thesis is concerned with the influences which affect an individual’s behaviour, and also particular stages of consumer decision-making and the changes in the shopping behaviour of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kjw1r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková