Bc. Aneta Pospíšilová

Bakalářská práce

Marketing a volební úspěch

Marketing and electoral success
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma "Marketing a volební úspěch" je především zaměřena na marketingovou strategii a volební kampaň strany TOP 09 ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v květnu 2010. Snaží se poodhalit jednotlivé prvky profesionálně provedené předvolební kampaně od nichž se mimo jiné odvíjely dosažené volební výsledky. V teoretické části této práce je blíže objasněn pojem politický …více
Abstract:
The theme of this bachelor's thesis is "marketing and electoral success". It's mainly concerned with the marketing strategy and election campaign of TOP 09 party in the election to the Parliament of the Czech republic in May 2010. It attempts to uncover individual elements of a professionally conducted election campaign which have impact on achieved election results. The term political marketing can …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Vladimír Prorok, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní