Vasyl Orsag
Bakalářská práce
Rebranding české značky - BOTAS
Rebranding of the Czech Brand – BOTAS
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu rebrandingové kampaně, kterou provedla společnost BOTAS, která je zaměřena na výrobu sportovní a každodenní obuvi. Teoretická část formuluje důležité přístupy a pojmy pro definovaní a vytváření značky, které se zakládají na odborných tvrzeních autorů, kteří se této problematice věnovali. Praktická část práce je věnována analýze efektivity provedeného rebrandingu …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on analysis of rebranding campaign which company BOTAS have done. BOTAS – company-manufacturer of sport and civil footwear. The theoretical part formulates important approaches and concepts for defining and creating brand, which are based on claims of authors which were dealing with this issue. The practical part of thesis is devoted to analysis of effectivity of rebranding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedoucí: Martin Charvát
- Oponent: Čestmír Benda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva