Vzdělávání dětí s těžkým postižením v Domově pro děti a mládež ve Vilšanech na Ukrajině – Bc. Zuzana Boková
Bc. Zuzana Boková
Master's thesis
Vzdělávání dětí s těžkým postižením v Domově pro děti a mládež ve Vilšanech na Ukrajině
Education of children with severe disability in the residential care home, Vilšany, Ukraine
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá vzděláváním dětí s těžkým postižením v Domově pro děti a mládež ve Vilšanech na Ukrajině. Diplomová práce je rozdělena do čtyř kapitol. První tři kapitoly se věnují problematice dítěte s těžkým postižením, vzdělávání žáků s těžkým postižením a podmínek podpory a vzdělávání dětí se zdravotním postižením na Ukrajině. Poslední kapitolu tvoří výzkumné šetření. Hlavním cílem …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of the education of children with severe disabilities in the Vilšany residential care home in Ukraine. The diploma thesis is divided into four chapters. The first three chapters deal with the issues specific to children with severe disabilities, the education of pupils with severe disabilities, and the conditions of support and education for children with disabilities …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p3twi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2014
- Vedúci: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ