Návrh marketingového mixu dopravní společnosti – Aneta Gruszková
Aneta Gruszková
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu dopravní společnosti
Marketing Mix Design for the Transport Company
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na Návrh marketingového mixu dopravní společnosti. V teoretické části je definován pojem marketingový mix služeb a jsou charakterizovány všechny jeho prvky. V následující kapitole dochází k seznámení se společností RegioJet, s její historií, poskytovanými službami a marketingovým prostředím společnosti. V praktické části je uveden současný marketingový mix společnosti …viacAbstract:
This bachelor’s thesis is focused on the Marketing mix design for the transport company. In the theoretical part the term “service marketing mix” is defined and all its elements are characterized. The following chapter introduces the RegioJet company, its history, provided services and the marketing environment of the company. The practical part is dedicated to the characteristics of the contemporary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127835
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: Jana Ostrožná
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová -
Analýza marketingového mixu vybrané společnosti
Peter Morvay -
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
Koubová Koubová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Kateryna Seliukova -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Michaela Vejrašková -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová