Internetový marketing v oblasti prodeje učebnic – Jana Brichzinová
Jana Brichzinová
Bakalářská práce
Internetový marketing v oblasti prodeje učebnic
Internet Marketing in the sale of textbooks
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím internetového marketingu v oblasti prodeje učebnic. Cílem práce je navrhnout, jak využít internetový marketing při prodeji knih (nebo knih obecně), na základě znalostí uživatelů Internetu o internetovém marketingu a na základě informací o nákupu knih těmito lidmi. Cíl je dosáhnut dotazníkovým šetřením mezi uživateli Internetu a kupci knih.Abstract:
This paper deals with the use of internet marketing in selling textbooks. The aim is to suggest how to use internet marketing for the sale of textbooks (or books in general), based on knowledge of Internet users about internet marketing and based on information about the purchase of books these people. The objective is attained by a questionnaire survey among Internet users and buyers of books.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46907
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Ivana Topolová
- Oponent: Markéta Kubálková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46907
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Roman Parkhomenko -
Intellectual Property Rights Protection Effect on the Marketing Activities of the International Companies in the United Kingdom.
Anelya Barzhukova -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
Robin Dekker