Návrh změn marketingových činností pro spolek organizující volnočasové aktivity – Bc. Šimon Vlach
Bc. Šimon Vlach
Master's thesis
Návrh změn marketingových činností pro spolek organizující volnočasové aktivity
Proposal for changes of marketing activities for an association organizing leisure activities.
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu marketingového plánu pro nově vzniklý spolek EnjoyTeam, z. s. organizující volnočasové akce pro veřejnost. Práce obsahuje teoretickou část, která definuje fakta, pojmy a myšlenky spojené s tematikou tvorby plánu. V analytické části je rozebrána aktuální situace spolku skrze analýzu mikroprostředí a makroprostředí, na jejímž základě je proveden výzkum a následně …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the creation of a marketing plan for the newly established association EnjoyTeam, a non-profit organization organizing leisure events for the public. The thesis contains a theoretical part that defines facts, concepts and ideas related to the topic of plan creation. In the analytical part, the current situation of the association is analyzed through the analysis of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Milichovský, Ph.D. MBA
- Reader: Petr Novák, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLACH, Šimon. \textit{Návrh změn marketingových činností pro spolek organizující volnočasové aktivity}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2023. Available from: https://theses.cz/id/8ecg6o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový plán
Klára Sonnková -
Marketingový plán
Natallia Liaonava -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák