Klára Hnojnová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace
Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce hodnotí marketingovou komunikaci firmy Envi-pur, s.r.o. Tato společnost se zabývá vývojem, výrobou a dodávkami zařízení pro čištění odpadních vod a pro úpravu pitné vody. Teoretická část bakalářské práce definuje a vysvětluje na základě literární rešerše marketingovou komunikaci, marketingový mix a marketingové prostředí. V úvodu praktické části této práce je popsána historie …víceAbstract:
This bachelor thesis evaluates marketing communication of the company Envi-pur, s.r.o. This company is engaged in the development, production and supply of equipment for wastewater treatment and drinking water treatment. The theoretical part defines and explains marketing communication, marketing mix and marketing environment on the basis of literature review. The introduction of the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva