Prevence problémového chování u žáků s Aspergerovým syndromem v podmínkách základní školy – Iva RYZÁKOVÁ
Iva RYZÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Prevence problémového chování u žáků s Aspergerovým syndromem v podmínkách základní školy
Prevention of problematic behavior of pupils with Asperger syndrome in case of primary school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá specifiky a diagnostikou dětí s Aspergerovým syndromem, možnostmi integrace do běžné základní školy, zřízením funkce asistenta pedagoga a zejména prevencí problémového chování těchto žáků v podmínkách základní školy. Výzkumná část je zaměřena na spolupráci rodičů s asistentem pedagoga, třídním učitelem, resp. pedagogickými pracovníky školy.Abstract:
This bachelor thesis looks into specifics and diagnostic of children with Asperger syndrome and their possible integration into regular primary school by a creation of teacher?s assistant and by prevention of problematic behavior of these pupils in conditions of primary school. The research part is focused on cooperation between parents and teacher?s assistant, class teacher, generally pedagogical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zverejniť od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Přemysl Mikoláš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RYZÁKOVÁ, Iva. Prevence problémového chování u žáků s Aspergerovým syndromem v podmínkách základní školy. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita kognitivně behaviorální terapie u tělesné dysmorfické poruchy
Kateřina Tichá -
Kognitivně behaviorální terapie insomnie
Lukáš Kolomazník -
Sokratova metoda dialogu jako nástroj kognitivně-behaviorální terapie v kontextu úzkostných poruch
Štěpánka Soukupová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Integrace/inkluze dětí s poruchou autistického spektra do mateřské školy
Tereza Muzikantová -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Problematika sexuality a sexuální výchovy u žáků s poruchou autistického spektra
Vlasta Slováčková -
Faktory ovlivňující úspěšné vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra
Michaela Bibenová