Možnosti podpory podnikání pro začínající podniky – Bc. Michal Filípek
Bc. Michal Filípek
Bachelor's thesis
Možnosti podpory podnikání pro začínající podniky
Enterpreneurship Support Options for Start-up Enterprises
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Možnosti podpory podnikání pro začínající podniky“ je výčet a analýza možností podpory pro rozvoj podnikání vybraného začínajícího podniku. V teoretické části vymezuji kategorii malých a středních podniků a mapuji možnosti podpory, jež jsou těmto subjektům dostupné. V praktické části popisuji a analyzují vybraný začínající podnik a navrhuji využití konkrétních dotačních …moreAbstract:
The goal of the thesis “Enterpreneurship Support Options for Start-up Enterprises” is to describe and analyse the possible means of support available to grow a chosen start-up business model. In the theory I set out the types of small and medium sized companies that will be analysed, and map the possible ways of support available to these examples. In the practical section I outline and analyse the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hajce/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2016
- Supervisor: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík