Možnosti podpory podnikání pro začínající podniky – Bc. Michal Filípek
Bc. Michal Filípek
Bakalářská práce
Možnosti podpory podnikání pro začínající podniky
Enterpreneurship Support Options for Start-up Enterprises
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Možnosti podpory podnikání pro začínající podniky“ je výčet a analýza možností podpory pro rozvoj podnikání vybraného začínajícího podniku. V teoretické části vymezuji kategorii malých a středních podniků a mapuji možnosti podpory, jež jsou těmto subjektům dostupné. V praktické části popisuji a analyzují vybraný začínající podnik a navrhuji využití konkrétních dotačních …víceAbstract:
The goal of the thesis “Enterpreneurship Support Options for Start-up Enterprises” is to describe and analyse the possible means of support available to grow a chosen start-up business model. In the theory I set out the types of small and medium sized companies that will be analysed, and map the possible ways of support available to these examples. In the practical section I outline and analyse the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hajce/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík