Zvýšení konkurenceschopnosti firmy pomocí zavedení standardů zákaznických služeb a zákaznického procesu – Konstantin Solodov
Konstantin Solodov
Bachelor's thesis
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy pomocí zavedení standardů zákaznických služeb a zákaznického procesu
Increasing the company's competitiveness by introducing customer service standards and the customer processes
Abstract:
Volba tématu bakalářské práce je dána svou důležitostí vzhledem k rostoucí konkurenci na automobilovém trhu v Rusku. Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav zákazníckých služeb ve firmě "Jaguar Land Rover" v Rusku a na základě identifikace slabých míst v logistických procesech navrhnout možnosti ke zlepšení za účelem zvýšení konkurenceschopnosti. Bakalářská práce je rozdělená do tří kapitol …moreAbstract:
The choice of the bachelor's thesis is given by its importance due to growing competition on the automotive market in Russia. The aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of customer services in a company "Jaguar Land Rover" in Russia, and identify weaknesses in logistics processes to suggest opportunities for improvement in order to increase competitiveness. The bachelor thesis is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Šimková, Ph.D.
- Reader: Iva Paurová, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOLODOV, Konstantin. \textit{Zvýšení konkurenceschopnosti firmy pomocí zavedení standardů zákaznických služeb a zákaznického procesu}. Online. Bachelor's thesis. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2018. Available from: https://theses.cz/id/8ezocf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Theses on a related topic
-
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková -
Zákaznický servis a systém distribuce jízdenek ve veřejné hromadné osobní dopravě
Dineo Sara Mofokeng -
Zlepšení zákaznického servisu vybrané společnosti
Lukáš Zaoral -
Zhodnocení služeb zákaznického servisu telekomunikačních společností
Denisa Fryčáková -
Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.
Markéta Bílková -
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Petra Sitková -
Výběr systému pro podporu logistiky v podniku poskytujícím služby u zákazníka
Tuan Anh Dinh -
Měření výkonnosti podnikové logistiky
Soňa Hermanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Švejdar, L.
12/5/2018
Švejdar, L.
12/5/2018
Švejdar, L.
12/5/2018