Zvýšení konkurenceschopnosti firmy pomocí zavedení standardů zákaznických služeb a zákaznického procesu – Konstantin Solodov
Konstantin Solodov
Bachelor's thesis
Zvýšení konkurenceschopnosti firmy pomocí zavedení standardů zákaznických služeb a zákaznického procesu
Increasing the company's competitiveness by introducing customer service standards and the customer processes
Anotácia:
Volba tématu bakalářské práce je dána svou důležitostí vzhledem k rostoucí konkurenci na automobilovém trhu v Rusku. Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav zákazníckých služeb ve firmě "Jaguar Land Rover" v Rusku a na základě identifikace slabých míst v logistických procesech navrhnout možnosti ke zlepšení za účelem zvýšení konkurenceschopnosti. Bakalářská práce je rozdělená do tří kapitol …viacAbstract:
The choice of the bachelor's thesis is given by its importance due to growing competition on the automotive market in Russia. The aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of customer services in a company "Jaguar Land Rover" in Russia, and identify weaknesses in logistics processes to suggest opportunities for improvement in order to increase competitiveness. The bachelor thesis is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Eva Šimková, Ph.D.
- Oponent: Iva Paurová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOLODOV, Konstantin. \textit{Zvýšení konkurenceschopnosti firmy pomocí zavedení standardů zákaznických služeb a zákaznického procesu}. Online. Bakalárska práca. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/8ezocf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková -
Zákaznický servis a systém distribuce jízdenek ve veřejné hromadné osobní dopravě
Dineo Sara Mofokeng -
Zlepšení zákaznického servisu vybrané společnosti
Lukáš Zaoral -
Zhodnocení služeb zákaznického servisu telekomunikačních společností
Denisa Fryčáková -
Návrh na zlepšení procesů centralizovaného zákaznického servisu u společnosti DHL Freight CZ s.r.o.
Markéta Bílková -
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Petra Sitková -
Výběr systému pro podporu logistiky v podniku poskytujícím služby u zákazníka
Tuan Anh Dinh -
Měření výkonnosti podnikové logistiky
Soňa Hermanová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
12. 5. 2018
Švejdar, L.
12. 5. 2018
Švejdar, L.
12. 5. 2018