Mgr. Lenka ŠEVČÍKOVÁ

Disertační práce

Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru

Application of New Trends in Marketing Communication in Public Sector
Anotace:
V tezích disertační práce autorka předkládá svůj návrh postupu při plnění cíle disertační práce. Tématem disertační práce jsou nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve veřejném sektoru. Hlavním cílem je zjistit zda, v jakých oblastech a jakým způsobem jsou a mohou být nové trendy v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru využívány. V úvodu autorka vysvětluje, proč si zvolila dané …více
Abstract:
In thesis of this dissertation work the author submits her procedure suggestion during target fulfilment of the dissertation work. New trends in marketing communication and their application in public sector are the topic of dissertation work. The main target is to find out - if, in which resorts and which way are and can be applied the new trends in marketing communication in public sector. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2009
Zveřejnit od: 31. 8. 2009
Identifikátor: 13570

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEVČÍKOVÁ, Lenka. Využití nových trendů v marketingové komunikaci ve veřejném sektoru. Zlín, 2009. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 08. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 8. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika