Dominik Žlebek
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertising
Anotace:
Bakalářská práce „Etika v reklamě“ se zabývá problematikou etiky v reklamních sděleních. Cílem bakalářské práce je zjistit postoje cílového publika k reklamním sdělením, které využívají ke komunikaci neetické prvky.V rámci práce byl vypracován kvantitativní výzkum. V rámci tohoto výzkumu bylo zpracováno dotazníkové šetření, kterého se zúčastnilo 200 respondentů. K identifikaci postojů respondentů byla …víceAbstract:
The bachelor thesis "Ethics in advertising" deals with the issue of ethics in advertising messages. The aim of the bachelor thesis is to find out the attitudes of the target audience to the advertising messages that use unethical elements to communicate.Quantitative research was elaborated. Within the framework of this research, a questionnaire survey was carried out with 200 respondents. Likert's …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
Eva Šlesingrová -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Proměny v zobrazování maskulinity v reklamě od 90. let 20. století do současnosti
Martina DVOŘÁČKOVÁ -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání
Petra Hubová -
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Veronika Pavlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva