Dominik Žlebek

Bakalářská práce

Etika v reklamě

Ethics in advertising
Anotace:
Bakalářská práce „Etika v reklamě“ se zabývá problematikou etiky v reklamních sděleních. Cílem bakalářské práce je zjistit postoje cílového publika k reklamním sdělením, které využívají ke komunikaci neetické prvky.V rámci práce byl vypracován kvantitativní výzkum. V rámci tohoto výzkumu bylo zpracováno dotazníkové šetření, kterého se zúčastnilo 200 respondentů. K identifikaci postojů respondentů byla …více
Abstract:
The bachelor thesis "Ethics in advertising" deals with the issue of ethics in advertising messages. The aim of the bachelor thesis is to find out the attitudes of the target audience to the advertising messages that use unethical elements to communicate.Quantitative research was elaborated. Within the framework of this research, a questionnaire survey was carried out with 200 respondents. Likert's …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Huml

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 8fjmxb 8fjmxb/2
15. 3. 2019
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.