Evaluace distanční výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Michaela STUDENÍK VROBLOVÁ
Michaela STUDENÍK VROBLOVÁ
Bakalářská práce
Evaluace distanční výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Evaluation of distant learning of pupils with special educational needs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá evaluací distanční výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce je rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část nám ve čtyřech kapitolách představuje základní pojmy zabývající se evaluaci distanční výuky, dále nás uvádí do problematiky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné základní škole. Praktická část se zabývá …víceAbstract:
The bachelor´s thesis deals with evaluation of the distance education of pupils with special educational needs. The thesis is divided into two parts, theoretical one and practical one. The theoretical part has four chapters and introduces us to the basic concepts dealing with the evaluation of distance learning and the issue of education of pupils with special educational needs in a regular primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STUDENÍK VROBLOVÁ, Michaela. Evaluace distanční výuky žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Zkušenosti vyučujících 1. stupně ZŠ s distanční výukou žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v předmětu matematika
Veronika MACHKOVÁ