Adéla NĚMEČKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy

Marketing mix business with an emphasis on product innovation company
Abstract:
V bakalářské práci se zaměřuji na analýzu marketingového mixu firmy. Práce je rozdělena do dvou částí, část teoretická a část praktická. V teoretické části cituji teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, cestovního ruchu, komunikace se zákazníkem, získávání nových zákazníků. V praktické části představuji firmu, řeším marketingový mix, analyzuji stávající strategii ve firmě a na základě …more
Abstract:
The work focuses on analysis of company marketing mix. The work is divided into two parts, theoretical and practical part. In theory often cite the theoretical knowledge of the marketing mix of tourism, communication with customers, gaining new customers. The present practice of business, solve marketing mix, analyze the current strategy in the company and based on established facts suggest recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2011
Identifier: 19934

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Marek Tomaštík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NĚMEČKOVÁ, Adéla. Marketingový mix firmy s důrazem na inovace produktů firmy. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe