Aktivní a pasivní slovní zásoba předškolních dětí – Mgr. Zuzana Váhalová
Mgr. Zuzana Váhalová
Bachelor's thesis
Aktivní a pasivní slovní zásoba předškolních dětí
Active and passive vocabulary used by preschool children
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem aktivní a pasivní slovní zásoby dětí předškolního věku. Hlavním cílem práce byla analýza slovní zásoby předškolních dětí navštěvujících běžnou mateřskou školu. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je obsažena ve dvou kapitolách. První kapitola popisuje charakteristiky dítěte předškolního věku, druhá kapitola charakteristiku jazykových …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to examine basic rules of active and passive vocabulary used by preschool children. The main goal of this thesis was the analysis of vocabulary used by preschool children attending common kindergarten. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part is contained in two chapters. The first chapter describes characteristics of preschool …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rbytd/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku
Klára Klvaňová -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Michaela Domesová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního a mladšího školního věku ve Zlínském kraji
Petra Chytková -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí mladšího školního věku s vývojovou dysfázií
Anita Kárová -
Analýza a srovnání lexikálně sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v Olomouckém kraji
Kateřina Neumannová -
Analýza projektu zaměřeného na rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí v běžné mateřské škole
Jitka Matoušová -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte s mentálním postižením
Hana Hanáčková