Obsahová analýza učebnic pro ZŠ vzhledem k výživě – Bc. Filip Martiník
Bc. Filip Martiník
Bakalářská práce
Obsahová analýza učebnic pro ZŠ vzhledem k výživě
The content analysis of textbooks for elementary school in relation to nutrition
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou učebnic 1. a 2. stupně základní školy z pohledu výživy. Cílem práce je zanalyzovat nejen samotný obsah učiva, které se týká výživy, ale také odbornou správnost učiva o výživě, které se v učebnicích vyskytuje.Abstract:
This bachelor’s thesis deals with content analysis of textbook 1st and 2nd stage of elementary school from the perspective of nutrition. The aim is to analyse not only content of the curriculum, which concern nutrition but also scholary correctness in textbook for elementary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hclr7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Leona Mužíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Veronika Suchodolová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasarykova univerzita
Lékařská fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Nutriční terapeut
Práce na příbuzné téma
-
Výživová gramotnost u studentů středních zdravotnických škol
Aneta PŘIKRYLOVÁ -
Výživová gramotnost žáků na druhém stupni základních škol
Adéla MICHALČÁKOVÁ -
Výživová gramotnost dětí mladšího školního věku a možnosti jejího ovlivňování
Kristýna Foltýnová -
Automated Image Analysis for Identifying Problematic Content
Adam Panáček -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
Zdravá výživa v učebnicích přírodovědy - pojmová analýza
Gabriela Panáková -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová